Si Pengembala Kambing :)

Pages

01 February 2012

Kami Budak Sains Ternakan =)

Assalamualaikum

Alhamdulillah, akhirnya organisasi Sains Ternakan 2011/2012 dah berjaya dibentuk semalam bila Presiden Kelas, Muezzudin Mohd Yahya (Muezz) dah update organisasi tu semalam dekat group Sains Ternakan 2011/2012.


Disebabkan aku bosan dan aku tak mahu buatkan karangan Bahasa Melayu untuk adik aku, maka tangan aku gatal la buat organisasi ni dalam bentuk yang lebih baik.


Hopefully dengan adanya organisasi ni, ukhwah kami makin erat, kelas kami lebih teratur dan terbela. Tapi, walaupun dah ada organisasi, yang mana sesetengah daripada kami diberi kepercayaan oleh Muezz untuk jalankan tugas-tugas tertentu, tanpa sokongan dari kawan-kawan yang lain, organisasi ni tak akan mampu bergerak kan?

Jadi aku harap sangat la lepas ni, siapa-siapa yang rasa kurang melibatkan diri dengan kelas kita, yang bila diminta bagi pendapat atau buat pilihan, langsung buat-buat tak tahu je, ubah la sikap tu demi kesejahteraan kelas kita. Bukan apa, kita orang suruh bagi pendapat dan buat pilihan tu supaya nak korang ambil bahagian dalam kelas kita. Kita kan satu keluarga?

Aku pun bukan la baik sangat. Aku tau ada gak kadang-kadang aku emo tak tentu hala dan kadang-kadang tak profesional. InsyaAllah naik cuti sem ni aku akan berubah jadi lebih baik supaya kelas lebih harmoni. Haha.

SELAMAT MAJU JAYA,
ANIMAL SCIENCE 2011/2012

p/s: Tak sabar tunggu aktiviti yang akan dirangka oleh Fany dan Din =)

7 comments:

muezz@blaz said...

^^ insyaAllah

moonlightmasinawati said...

not bad mira...

nurulfarhanirozali said...

eh eh eh =D
terharu aku baca ! haha.terima kasih bonda ;) ye, kami akan mencuba yg terbaik.ek nk minta maaf kalau ada tersalah kt korg

Noor Amirah Mohd Nor said...

haha..
jom sme2 bekerja sbgai 1 family
<3

nuruddin said...

ooppss

Noor Amirah Mohd Nor said...

haha.. npe din??

Azham Vsvc said...

nak join organisasi tu boleh? hahaha saja menyibuk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...