Si Pengembala Kambing :)

Pages

11 February 2012

Gred Repeat Di UPM

Assalamualaikum

Entry hari ni kesinambungan entry 3 Persoalan Pelajar Tahun 1 UPM Bila Keputusan Peperiksaan Dah Keluar. Aku rasa bersalah pulak sebab pandai-pandai cakap yang C ke bawah kena repeat. Ye la. Aku ingatkan benda tu betul. Sebab yang bercakap tu dari golongan yang boleh dipercayai. Aku post entry tu kat Facebook, dan mujurlah ada senior yang tak lokek ilmu tolong membantu aku. Arigato!

Meh ikuti apa yang dikatakan oleh mereka.


Jadi kesimpulannya yang wajib repeat adalah subjek yang mendapat gred F. Tapi kenyataan di atas dikeluarkan oleh mahasiswa Fakulti Pertanian. Jadi untuk fakulti yang lain aku tak tahu sama ada mengamalkan perkara yang sama atau pun tak.


p/s: saya mohon maaf sekiranya sudah menimbulkan kecuakan dan susah hati terhadap anda atas maklumat yang tidak tepat.

~Yang baik itu datang dari Allah dan yyang buruk tu datang dari aku sendiri~

2 comments:

I wong (依之汉) said...

Eh? Blog nampak simple n well profesional. Sedap mata membaca.

Noor Amirah Mohd Nor said...

tme kasih =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...